Returnarea produselor

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, respective sa returneze un bun, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului, fara a suporta alte costuri decat cele de livrare (15 lei). Trimitem un curier la dvs. să ridice produsul/produsele pe care doriți să le restituiți.

Conform O.G. 34/2014 produsele se pot returna în termen de 14 zile de la primirea comenzii. Pentru retur va rog sa completati online formularul de retur.

Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14  zile de la receptia produsului returnat sau dupa primirea dovezii ca produsele au fost expediate catre Vanzator . Smiling box S.R.L. va inapoia prin transfer bancar contravaloarea marfii returnate in maxim 14 de zile. 

Rambursarea banilor se va realiza dupa cum urmeaza:

  • pentru Comenzile achitate cu card online prin restituire in contul bancar  din care a fost efectuata plata;
  • pentru Comenzile achitate cu ramburs, prin virament bancar;
  • pentru Comenzile achitate prin credit de consum, se va purcede la anulare/recalculare contract rate.


Orice produs achiziționat de pe smilingbox.ro poate fi returnat sau schimbat în termen de 14 zile.

Produsul poate fi returnat in urmatoarele conditii:

  • sa nu prezinte urme de asamblare, zgarieturi, lovituri (inclusiv ambalajul)
  • sa nu prezinte semne de utilizare
  • ambalajul etichetele si acesoriile intacte 

 

Returnarea produsului/produselor se face prin curier rapid. Taxa curierului pentru retur este suportată de client. În situația în care cumpărătorul a beneficiat de livrarea gratuită a produselor în condițiile explicate la secțiunea Livrarea produselor, din prețul de restituit se vor reține de către companie și aceste costuri (costurile de transport ale primei livrări).

Daca vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezintă defecte, contactați într-un interval de 48h echipa Smiling box la numarul de telefon 0744.774.177 sau pe mail: contact@smilingbox.ro pentru a reclama această situație și ne vom asigura ca produsul sa fie înlocuit cu un produs nou sau vom rambursa valoarea bunului.  Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către Smiling box.

Conditii generale de retur:

  • In situatia in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, se poate returna doar un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
  • Bunul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, etc.
  • In situatia in care produsul returnat prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, accesorii lipsa, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. Acesta clauza se aplica conf. O.U.G Nr.34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G Nr.34/2014
  • In cazul retururilor repetate (peste 2 retururi nefondate) ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului si inregistrarea de comenzi noi.

Returul produselor se poate face prin serviciul de curierat rapid. In cazul returului prin curier al unui produs aflat in perioada legala de returnare de 14 zile , costurile de transport sunt suportate de catre comparator (15 lei).